Monday, April 13, 2009

Cite BAlik KampuNg Lagi

Dengan kete ni ler aku melaram setiap kali blik kpg..hehehe. thanx dad!!


Hi Guys!!!!


Ku kembali semula... okay la, sebelum aku meneruskan bebelan panjangku ni, aku nak minta maaf sgt2 pada sesapa yang rasa background aku ni agak kusam... Beb,,baru lg laa sabar2 la sebelum aku amend jd lg cntik (sebenrnyer dah terbukti malas!!!) hahaha!




Okay, janji ader info untuk korg tau ckup la dulukan.kan..kan?? ahakz..




Ni aku baru blik kpg 2hari yg lepas.. Yelah dah lama aku tak balik.. g pun parents aku dah rindu bangat samer gue.. (indon la sekejap)..




Jadi jumaat kul 6.00pm aku bergerak balik nek bas.. sepatutnya aku blik keje time tu kul 12.30noon, tp disebabkan keje aku berlambak2, aku kuar kul 2.45pm... aduus menyirap gak aku..




Sangka2 mau balik awal dong tapi gini jadinyer...waduuuuh! Janji aku selamat pulang n selamat pualang jugak..Hahaha! okay ler tuuu..




So, ni kisah aku blik kpg la.. memandangkan mak aku skang ni dah jd usahanita, aku pun menumpang gembira la atas kejayaan mak aku selepas dia pencen..
Bayangkan, aku kene tolong mak aku membuat karipap.. lau 1 2 tu ok lg..




tapiii!!!
waaa..nak patah tgn rase..huhuhu.. beratus beb..
aku sanggup tu korbankan mase tido aku semata2 tolong mak aku..ahahahaha!



Aku tak kisah sebab dah mak aku..
pulangan nyer untku keluarga aku n untuk aku jugek...wawawawawa!!
Yelah, dah yang lain sume borong perut kehu-kehilir, aku sorang jer kat umah yng boleh diharap..(bukan angkat bakul sendiri yer)...hihihii!








Apapun, aku tetap mendoakan kejayaan mak aku tu.




Esoknya aku g ngan mak aku tgok umah baru kelauarga kami..
InsyaAllah bakal siap juga tahun ni..
Aku pun dah pening bila la nak siap..




Apatah lg mak aku kan...
Ni aku nak citer la ckit pasal umah baru keluarga aku.. design umah ni campuran Europe and France.
Sape yang pilih??? hehehe adik aku yang pilih design ni.. tapi layout dalaman aku and ayah aku yang wat.
SO time tu, berbulan jugak kitorang mereka dalaman layout umah ni.
Umah ni ader 5 bilik tidor dan 4bilik air..
Ha...mesti u oll tertanya naper bnyk sgt bilik air?? sebab memudahkan tetamu and kitorg sume..
Tak payah nak lari jauh2 gi bilik air..hahaha!
sebab kat ruang tamu ader bilik air, kat dapur pun ader bilik air..
Okay, umah ni ader 2 dapur which are Dapur kering and Dapur basah..
Dapur kering mak aku cakap juz untuk perhiasan and tak dibenarkan untuk memasak dan sewaktu dengannya.. yang hanya bole digunakan ialah dapur basah sahaja... BAIK MDM!!
Lagi, umah ni akan dilengkapi oleh Bathtub, water heater, Solar, Water filter, and Aircond..
So bilik aku xder lagi kipas angin la... nak kipas aku kene la beli sendiri...huaaaaahahahaha!
Wa... puas aku berendam dalam bathtub tu nanti..hahaha...
So tak sabar aku nk tunggu umah ni siap
Aku bukan ape, sian ngan mak aku tu duk kat umah skang yang dah macam stor!
hahahaha...betul sebab terlalu bnyak perabot baru.
Mak aku ckp perabot dah buruk tu tak der nyer dia nak bawak g umah baru..




Nanti makin bersarang lak kat umah baru tuhh..




Aku setuju sangat...




K ni antara pics yng aku sempat amik..so enjoy!!!





No comments:

Post a Comment