Sunday, March 22, 2009

mErundUm cEria

Lama benar ku menyepi dari penulisan karangan ku yang agung ni...

Hidupku sekarang makin ceria semula. Apa yang ingin ku ceritakan ini adalah lebih bermakana daripada penceritaan ku yang sebelum ini...

Ingin ku mulakan dengan salam kebahagiaan buat insan yang tersayang yang mungkin telah lama melupakan ku. Masih terngiang2 tuduhan negatif yang telah dilemparkan kepada ku bahkan bukan ku yang melakukannya..

Kesedihan yang ku alami dulu kini kian pudar... KIAN? hakikatnya KIAN tersebut boleh dieertikan dengan TERUS pudar.. ALhamdulillah, perkara yang lepas tidak ingin ku kenangi lagi. Untuk apa Ku meneyksa jiwa ku lagi?? semua ini hanya akan menambahkan penderitaan ku yang telah lama hilang...

Terbaru, hidupku telah disinari dengan limpahan keriangan dan kegembiraan sekali lagi. Apa yang dapat ku gambarkan di sini, 'kehidupan' ku yang dulu telah pun bertukar menjadi epik yang menarik, sehinggan 'kehidupan' ku kini menjadi bertambah menarik..

Ya...sungguh menarik sehingga kan aku menjadi bingung?? ha?? bingung??....
Tentu sekali ada yang tertanya2 kenapa jadi sampai begitu sekali?

Sebenarnya, aku telah mendapat ramai kenalan baru... Sungguh ku tak sangka, perkenalan singkat menjadikan hubungan kami menjadi begitu rapat.. Sekurang2 kurangya, tak perlu la aku nak menyamar menjadai orang yang bahagia sedangkan ianya adalah sebaliknya....'Sebaliknya ' itu adalah kegembiraan ku yang telah muncul kembali...










Mungkin tadi ayat permulaan blog kali ni betul2 skema... Tapi itu luahan 'Reminisance' perasaan ku yang dahulu....

TAPI KINI,,,, hahaha... Tuhan sahaja la yang megerti. Sebenarya nak katakan terlalu gembira tu,,,tidak la juga. Tetapi memandangkan 'Environment' sekeliling ku ini cuba memutar-belitkan perasaan ku, aku pun terasa la penangan nya.. So. tiada la kesediahan, tiadalah kesengsaraan....

Epilog kehidupanku bermula apabila aku bertermu dengan 2 orang member nila... macam tak siuman kadang2 aku dibuatnya.. (kadang2 ker?)...

Semuanya bermula apabila aku membuat kepeutusan untuk berpindah keluar daripada rumah yag sedia ada... Tak perlu la sape2 tahu aku tinggal dimana dulu... (( yang mane dah tau tu, tutup mulut, pekakkan telinga...sebab suruh pekak telinga, nanti ader jer mulut belatok asyik menanya))====>(itupun lau ader org tanyer ler)..

Hah...sambung semula.. selepas berjumpa dengan dorag ni, kami pun buat keputusan untuk mencari rumah bersama... cari punya cari, rupanya rumah keluarga india???? hah.. kenapa ngan rumah keluarga india tu???

Bersambung la plak.....

No comments:

Post a Comment